Cariere Regency Imobiliare Brasov





POST DISPONIBIL: ADMINISTRATOR BIROU REGENCY BRAȘOV



REGENCY este compania ce transforma ideile, planurile și visele imobiliare ale clienților săi, în realitate. Oferim servicii imobiliare complete, urmărind întotdeauna atingerea obiectivelor clientilor noștri și protejarea  intereselor acestora, pentru ca reușita lor este succesul nostru! 
 
Creșterea continuă a generat dorința noastră de a trece la o noua etapă - colaborarea cu tine!
Ne dorim ca echipa să fie completată de o persoană deschisă la nou, ce urmează să preia activitățile operaționale ale biroului, oferind suport administrativ echipei.
 
Dacă ești o persoană organizată, căreia ii place sa lucreze eficient, cu atitudine pozitivă, proactivă și ești orientată spre găsirea de soluții, aici e mediul propice în care îți poți exprima creativitatea.
 
CERINȚE:
  • Studii medii/superioare
  • Cunoștințe solide PC - editare documente, email, internet
  • Limba Engleză
  • Abilități de comunicare și relaționare
  • Cunoștințe juridice/imobiliare prezintă un avantaj
  • Atitudine deschisă, pozitivă, comunicativă și amabilă
  • Experiență într-o poziție similară
  • Familiaritate și disponibilitatea de a lucra cu aplicații IT de tip CRM, calendar/agendă, baze de date
  • Permisul de conducere reprezintă un avantaj:

RESPONSABILITĂȚI:
  • Arhivare
  • Programare și planificarea întâlnirilor la notar (pregătire documente, contracte)
  • Aprovizionarea biroului cu materiale consumabile (apă, hârtie, cafea, produse de curațenie, etc)
  • Plăți furnizori
  • Preluarea emailurilor și telefoanelor clienților și distribuirea lor către colegi
  • Redactarea de contracte (contracte de închiriere, antecontracte)
  • Urmărirea și gestiunea contractelor, facturilor șii documentelor firmei
  • Pregătirea documentelor contabile
  • Întocmirea de situații si raportări
  • Întocmirea de facturi, încasări
  • Asistarea directorului general în activitațile necesare
  • Urmărirea îndeplinirii proceselor si procedurilor din biroul Regency
  • Trimiterea de comunicări/informări/notificări pe email cu diverse ocazii
  • Gestionarea relațiilor cu furnizorii (promovare, spațiu, utilități, telefoane, etc)
  • Contactarea telefonică a clienților/partenerilor Regency ăn diverse situații
  • Cunoașterea portofoliului de servicii și proprietății ale companiei
  • Asistarea si urmarirea îndeplinirii obiectivelor de raportare ale echipei de vânzări
  • Urmarirea și updatarea informațiilor și a portofoliului de pe site-ul Regency
BENEFICII:
  • Salariu fix
  • Telefon
  • Mediu de lucru plăcut
  • Traininguri si dezvoltare personală și profesională
  • Beneficii suplimentare în funcție de rezultate.
CV-urile se pot trimite folosind formularul alăturat.


Trimite CV